Skip to content

כיצד להשתמש בוובינרים באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך

בנוף שיווק דיגיטלי רועש יותר ויותר, וובינרים מציעים משהו נדיר: ערוץ ממוקד, אינטראקטיבי וניתן להרחבה לבניית קשרים משמעותיים עם הקהל שלכם. בין אם אתם מייצרים ביקוש, מטפחים לידים או מצהירים על מנהיגות מחשבתית, וובינרים יכולים להיות שחקן מפתח באסטרטגיית השיווק שלכם .

חנה שרר, סמנכ"לית השיווק ב-BigMarker , שיתפה תובנות בנושא זה בדיוק בוובינר שאורגן על ידי DMI. בהסתמך על עשור של ניסיון מעשי ונתונים מוובינרים מובילים של BigMarker, היא חשפה טכניקות מעשיות ומוכחות שכל איש מקצוע בתחום השיווק יכול ליישם.

וובינרים יכולים להיות בשידור חי או לפי דרישה:

  • וובינרים חיים הם מפגשים אינטראקטיביים בזמן אמת המאפשרים למשתתפים ליצור קשר ישיר עם המציגים והמשתתפים, ויוצרים תחושת דחיפות וקהילה. הם טובים לאינטראקציה בזמן אמת ולבניית מעורבות. 
  • וובינרים לפי דרישה מוקלטים מראש וזמינים בכל עת, ומציעים גמישות ונוחות לקהל לצרוך תוכן בזמן שלהם. הם טובים לטיפוח לידים לטווח ארוך ולנגישות תוכן.

וובינרים יכולים להיות חלק חשוב באסטרטגיה הדיגיטלית שלכם מכמה סיבות:

שימוש מחדש של תוכן: ניתן להשתמש מחדש בוובינר כמספר נכסי תוכן, כולל סרטונים קצרים ופוסטים בבלוג.

קשר רגשי: מכיוון שמדובר בחוויה רב חושית, סמינרים מקוונים יכולים לטפח קשר רגשי עם הקהל שלכם.

מעורבות: וובינרים יכולים להוביל למעורבות יעילה של הקהל כאשר המשתתפים שואלים שאלות, משאירים תגובות ועונים על סקרים. 

לכידת נתונים: כאשר אנשים נרשמים לוובינרים, ניתן לאסוף את כתובות הדוא"ל שלהם. ניתן גם לקבל תובנות חשובות ממעורבות בוובינרים.

1 thought on “כיצד להשתמש בוובינרים באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך”

להגיב על מגיב וורדפרס לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *